I onsdags kom de nya Painthästarna med nya animationer och former. Det var en brunskäck, en svartskäck och en gråskäck. Eftersom jag länge velat ha en Painthäst så kändes det här jätteroligt då jag samtidigt älskar Quarterhästens animationer på gångarterna. Även om jag länge velat ha en brunskäck så kunde jag inte välja mellan svartskäcken och brunskäcken.
 
 
 
Det blev svartskäcken då jag upptäckte dens ögonfärg. Jag ska erkänna att jag alltid har varit svag för blåa hästögon. Dessutom lockade den lilla vita slingan i pannluggen mig. Namnet blev Silverknight efter en stunds funderande och är ett 6-årigt sto. Hon älskar westernridning men även att hoppa högt. Dressyr är inte hennes bästa sida eftersom allt går för långsamt enligt henne. Då sätter hon gärna in ett bocksprång eller galopperar runt för att få fart på allt.
 
 
Hon tycker också om att åka färja och att utforska Jorvik.
 
Hjälp, jag måste börja sluta köpa hästar. Jag har bara en i level 15 och jag har 8 hästar. Men nu vet vi iallafall att jag kommer sitta på Silverknights rygg ett tag. I framtiden kanske jag köper en brunskäck Goldknight? Vem vet.
 
//Lucy

Kommentera

Publiceras ej