Idag loggade jag in på Star Stable och såg en gul symbol med loggan över tränaren i Jorvikstallet så jag gick och pratade med henne och såg att det stog något om. "Lär dig leda hästen" Jag blev jätteglad!
Senare den dagen var det många som frågade hur man ledde hästen när dom såg mig göra det.
Jag vet att denna blogg inte är så populär men jag skriver detta iallafall.
 
 
 
Såhär får man funktionen att leda hästen:
 
 
Rid till Jorvikstallet och prata med tränaren där. Hon står i paddocken som jag står i på bilden ovanför. (Jag vet inte ifall det finns ett annat sätt att få funktionen att leda hästen.)
 
 
Såhär ser tränaren ut. Hon kan även träna din häst ifall du vill det.
Att leda hästen kostar runt 100 star coins dock. (eller mer kollade inte hur mycket det kostade.)
När du pratade med henne och betalat får du funktionen att leda hästen. Tycker dock att det är konstigt att man lär sig hur man gör det. Borde inte det vara uppenbart hur man gör?
 
 
Såhär ser det ut när du går med hästen. Själv tycker jag att det är synd att man inte kan springa med hästen, man skulle iallafall kunnat få springa långsamt med hästen travande efter sig.
 
//Elsa Goldfall

Kommentera

Publiceras ej