Igår kväll bestämde jag mig för att köpa en Nordsvensk. Det fanns en vid Vingården som jag verkligen ville ha och till slut bestämde jag för att spendera mina Star Coins på den.
 
Sunbeam blev namnet, Elsa hjälpte mig att döpa den. Det passar verkligen honom, han lyser som en sol.
 
 
 
Enligt Sunbeam tycker att han är kungen i stallet. Dessutom tycker han att han är riktigt stilig. Det måste jag hålla med om. Han bryr sig ganska mycket om sig själv och vill visa att han är bäst, vilket gör att han presterar så gott han kan i olika sorters tävlingar, även om han inte kan reglerna.
 
Vi tog också en tur till Dinodalen som visade sig vara öppen nu. En frysande Lucy och en varm Elsa red upp mot dalen.
 
 
 
 
 
Jag kommer nog sova över hos Nic och sedan får vi arbeta hårt igen.
 
 
//Lucy Silverfall
 
 

1 kommentarer

Jenny Shydaughter

26 Apr 2015 13:21

jättefin var han!

Svar: Tack!
starstablesistersonline.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej