Kan man hitta rätt så coola grejer!
 
Sunbeam och jag valde att träda in i kylan idag igen. Även om det var kallt, var det mysigt. Vi bestämde oss för att bestiga några berg, vilket han gjorde då han var yngre. Uppe på toppen hittade vi ett fint ställe.
 
 
 
 
 
Sunbeam var en duktig kille och hittade två stjärnor där uppe.
 
 
Midnightmystery, eller Yin som jag har valt att kalla henne, ville också följa med. Så jag passade på att ta en liten ridtur över Den frysta dalsjön. Då hon har suttit inne i stallet och inte kommit ut och hoppat så mycket på sistone hoppade vi över några sprickor med vatten. Även om hon frös från all kyla, tyckte hon om motionen.
 
 
 
När vi väl kom hem igen kunde hon inte låta bli att galoppera omkring och hoppa runt för att bli varm igen. Söt hon är!
 
 
 
Vi har dessutom sett till att fixa bort den fula designen vi hade. Jag arbetade så gott jag kunde med att fixa en ny design och header. Jag måste erkänna att headern vart riktigt bra om jag får säga det själv.
 
 
//Lucy Silverfall

Kommentera

Publiceras ej